The Single Best Strategy To Use For درمان بیماری خود ایمنی پسوریازیس

Wiki Article

اگر شما از خونریزی شدید در دوران قاعدگی، مصدومیت یا دیگر مشکلات پزشکی رنج می‌برید، فشار خون شما ممکن است کاهش یابد.

این عارضه معمولاً نیازی به درمان و مداخله پزشکی ندارد. اما اگر حس کردید علائمتان تشدید شده‌اند حتماً به پزشک مراجعه کنید.

انواع مختلفی از فشارسنج موجود است که می‌توان برای سنجیدن سطح فشارخون از آن‌ها استفاده کرد. برخی از دستگاه‌های خانگی نیز برای این هدف به وجود آمده‌اند که سنجیدن فشار خون را راحت کرده‌اند.

قند خون: جدول قند خون پایین، نرمال، بالا و بعد از ناشتا / درمان قند خون بالا

پایین بودن فشار خون در دوران بارداری یک اتفاق کاملاً طبیعی است. نوسانات هورمونی و تغییرات گردش خون می‌توانند فشار خون را (خصوصاً در سه‌ماهه اول و دوم بارداری) کاهش دهند.

مربای بهار نارنج: طرز تهیه مربای بهار نارنج تازه و خشک رزا منتظمی + شربت

گاهی بدن به ترکیباتی مانند گرده گل‌ها نیز واکنش نشان داده و به صورت قرمزی، تورم و التهاب در قسمت‌های مختلف بدن مانند پوست، چشم و... بروز می‌کند. در واکنش‌های آلرژیک، گروهی از گلبول‌های سفید به نام ماستوسیت‌ها وارد عمل می‌شوند که دارای گرانول‌هایی حاوی هیستامین هستند. در واکنش‌های آلرژیک هیستامین را به محیط آزاد کرده و باعث بروز علائم آلرژی مثل قرمز، خارش و سوزش می‌شوند.

برای جبران این تغییرات، الکترولیت ها از طریق وریدی به شما تزریق شده تا عملکرد طبیعی قلب، عضلات و سلول های عصبی شما حفظ شود.

به یاد داشته باشید: در بیشتر موارد، ژن ها به تنهایی باعث ایجاد بیماری خودایمنی نمی شوند. بیماری های درمان خود ایمنی نی نی سایت خودایمنی تا حدی هم توسط محیط شما ایجاد می شوند.

در افرادی که استعداد ژنتیکی دارند، برخی عوامل خطر محیطی – مانند سموم، عفونت ها و رژیم غذایی – ممکن است باعث ایجاد ایجاد بیماری خودایمنی شوند.

شکوفه دلخواهی کارشناس ارشد نانوبیوتکنولوژی است. فعالیت‌های علمی و کاری او در زمینه تکنیک‌های زیست فناوری و طراحی نانوزیست‌حسگر بوده و اکنون در مجله فرادرس آموزش‌های زیست‌شناسی می‌نویسد.

سندرم های تب دوره ای که باعث تب های مزمن به دلیل التهاب در بدن می شود

به عنوان مثال، زنان بیشتر از مردان به بیماری خودایمنی مبتلا می شوند. برخی از اختلالات نیز در قومیت های خاصی شایع تر است، مانند ام اس در زنان سفید پوست اروپای شمالی و لوپوس در زنان سیاه پوست، اسپانیایی تبار و آسیایی.

ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های فنولیک در زمان استفاده روغن زیتون بر پوست به راحتی و به‌طور موثر جذب‌می‌شوند. به‌علاوه، کاربرد روغن زیتون به درمان پیسی هم کمک‌می‌کند.

Report this wiki page